Ирцийн мэдээлэл: 2017 оны 05 дугаар сарын 15-ны өдрийн аймгийн Удирдах ажилтны шуурхай зөвлөгөөнд үүрэг бүхий оролцох 47 удирдах албан тушаалтнаас өөрийн биеэр 41, орны хүн оролцуулсан 1 /Цагдаагийн хэлтсийн дарга/, нийт 42 албан тушаалтан оролцов. Албан томилолттой 1 /Газрын харилцаа, барилга, хот байгуулалтын газрын дарга/, чөлөөтэй 1 /Мэдээлэл холбоо сүлжээний эрхлэгч/, ээлжийн амралттай 1 /Нийтлэг үйлчилгээний албаны менежер/, тодорхой бус шалтгааны улмаас ирээгүй 2 /Цөм сүргийн үржлийн төвийн захирал, Холбооны газрын дарга/ албан тушаалтан удирдах ажилтны шуурхай зөвлөгөөнд оролцоогүй болно.
Эрх бүхий оролцох удирдах албан тушаалтнаас БЗӨБЦТС-ний дарга н.Азбаяр, Ахмадын хорооны дарга Ц.Данзансодов, Тогтвортой амьжиргаа 3 төслийн орон нутаг дахь ажилтан Л.Уранчимэг, “Дэлхийн зөн” Олон Улсын байгууллагын менежер н.Эрдэнэчимэг, Хаан банкны захирал н.Отгонцэцэг нар оролцлоо.
Засаг даргаас өгөх үүрэг даалгавар:
№ |
Өгсөн үүрэг, даалгавар |
Хэрэгжүүлэх хугацаа |
Хэрэгжүүлэх байгууллага |
1. |
Тохижилтын уралдаан зарласантай холбоотойгоор цэвэрлэгээний аян зохион байгуулж ажиллах |
6 дугаар сарын 15-ны өдрийн дотор |
Сумын Засаг дарга нарт
|
2. |
ЗГХЭГ-аас 05 дугаар сарын 18, 19-ний өдрүүдэд шалгалттай тул удирдамжийн дагуу шалгалтанд бэлтгэх |
05 дугаар сарын 18, 19-ний өдрүүдэд |
Бүх байгууллагууд |
3. |
Хөрөнгө оруулалтын ажлуудыг эрчимжүүлэх |
05 дугаар сарын 29-ний өдрийн дотор |
Хөрөнгө оруулалт, хөгжлийн бодлого, төлөвлөлтийн хэлтэс, Сумдын ЗДТГ |
4. |
Хүүхдийн баярын арга хэмжээг өндөр түвшинд зохион байгуулах |
06 дугаар сарын 01-ний өдөр |
Нийгмийн бодлогын хэлтэс, Гэр бүл, хүүхэд, залуучуудын хөгжлийн газар |
5. |
Эрчим хүчний таслалтаас шалтгаалан ажил орхигдуулахгүй байх |
06 дугаар сарын 17, 18-ний өдрүүдэд |
Бүх байгууллагууд |
6. |
2017 хагас жилийн мэдээ тайлангаа цаг хугацаанд нь гаргаж ирүүлэх |
Заагдсан хугацааны дагуу |
Бүх байгууллагууд |
Жич: Дараагийн Удирдах ажилтны шуурхай зөвлөгөөнд Шүүхийн шинжилгээний алба, Орон нутгийн өмчийн газар тус тус 3-5 минутын нэмэлт мэдээлэл хийнэ.
Аймгийн Засаг даргын Тамгын газар